Strengthening Humanoid Monsters | Усиление гуманоидных монстров | Посилення гуманоїдних монстрів

Journalist

New member
From November 15, a new system for separating monsters is being introduced: animals and humanoids:
  • Animals are monsters for gaining ingidients and for regular leveling. They have no religion, no gold, no equipment, and are not strengthened in any way. Experience usually drops.
  • Humanoids are monsters for getting religion, group battles, and in the future with other bonuses. They can have a religion (more often than before), they can have 4 types and use magic, they can be cast outside of battle, they can be cast in battle, they have enhanced stats, they can have gold and equipment items, and their combat experience is increased.

  • Read more on the forum in this thread


    С 15 ноября вводится новая система разделения монстров: животные и гуманоиды:
    • Животные - монстры на набивания ингров и для обычного кача. Не имеют религии, не имеют золота, не имеют предметов экипировки, никак не усилены. Опыт падает обычно.
    • Гуманоиды - монстры для кача религии, группового кача, в будущем с другими бонусами. Могут иметь религию (чаще чем раньше), могут быть 4 типов и применять магию, кастуются вне боя, кастуются в бою, имеют усиленные статы, могут иметь золото и предметы экипировки, боевой опыт с них повышен.

  • Подробнее читайте на форуме в этой ветке


    З 15 листопада вводиться нова система поділу монстрів: тварини та гуманоїди:
    • Тварини - монстри на набивання інгрів та для звичайного качу. Не мають релігії, не мають золота, не мають предметів екіпірування, не посилені. Досвід падає зазвичай.
    • Гуманоїди - монстри для качу релігії, групового качу, в майбутньому з іншими бонусами. Можуть мати релігію (частіше ніж раніше), можуть бути 4 типи і застосовувати магію, кастуються поза бою, кастуються в бою, мають посилені стати, можуть мати золото і предмети екіпірування, бойовий досвід з них підвищений.
 
Back
Top